Online reserveringssysteem voor ambassades en consulaten

Probeer het gratis uit Geen betalingsgegevens nodig.
Onze gratis abonnementen zijn blijvend gratis.

Afspraakplanning gemakkelijk en stressvrij gemaakt

Werkt voor elke planningsbehoefte

Pas onze service aan uw planningsbehoefte aan, bijv. beschikbaarheid van mensen en kamers combineren in één planning, wachtlijsten opstellen, prijsregels definiëren etc.

Koppel het aan andere diensten

Werkt gemakkelijk samen met veel agendaprogramma’s, betalings- en SMS-providers.

Begint bij € 9 per maand

Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de grootte van uw bedrijf.

Voorbeeld van een SuperSaaS agenda in een browser voor ambassades en consulaten
Voorbeeld van een SuperSaaS agenda op een mobiel voor ambassades en consulaten
Voorbeeld van een SuperSaaS agenda op een tablet voor ambassades en consulaten
Sluiten

Ons afspraak- en reserveringssysteem is speciaal ontworpen voor ambassades en consulaten

Laat ze zelf boeken

Laat bezoekers zelf afspraken maken en, indien gewenst, ook annuleren of verzetten

Past zich aan uw organisatie aan

Alle functionaliteit die u nodig hebt voor ambassades en consulaten zoals buffertijd instellen om te voorkomen dat u uit de planning loopt

Aanpasbaar uiterlijk en formulieren

Pas de layout volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig hebt als onderdeel van een reservering, zoals visumvereisten, identificatie-informatie etc.

Voeg toe aan uw website

Voeg een boekingsknop toe aan uw website, email-handtekening, Instagram en meer

Automatisch bevestigen en herinneren

Zorg dat afspraken en wijzigingen per email bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen “no shows”

Alles is aan te passen

Stel aangepaste afspraakduur in, geef op welke informatie gebruikers moeten invullen, specificeer de locatie van vergaderingen enz.

Gebruikersgroepen

Medewerkers kunnen een aparte login krijgen en gebruikers kunnen ingedeeld worden in groepen met verschillende toegang en prijzen

Rapportages en analyse

Krijg inzicht in uw boekingen of exporteer ze naar een ander programma, zoals Excel

Veiligheid & betrouwbaarheid

Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar

Voeg online planning eenvoudig toe aan uw website

Integreer een knop of een agenda op uw website of gebruik het apart
Werkt net zo goed op een desktop als op mobiel
Pas het uiterlijk aan uw site aan
yourdomain.com
Embassy of Genovia
Maak afspraak
Embassy of Genovia
Maak afspraak

Dit is wat onze klanten van ons vinden

Ik vergeleek veel planningsproducten voordat ik me abonneerde op SuperSaaS. SuperSaaS is veruit de beste, het valt echt op. Het heeft zoveel flexibiliteit ingebouwd. Je kunt het aanpassen op precies wat je nodig hebt. Het is een krachtig hulpmiddel. Een geweldige functie is om te veranderen welke functies worden genoemd, bijvoorbeeld gebruikers kunnen werknemers of klanten worden genoemd, afspraken vergaderingen of boekingen etc. Hiermee kan een organisatie het intuïtief maken voor zijn personeel, wat vaak de helft van de strijd is bij het maken van een nieuw proces.

C.J.Ross, Manager, Government Department
Ons reserveringssysteem wordt gebruikt voor:
  • Consulaten
  • Gemeentes
  • Handelsbureaus
  • Culturele instituten
  • Economische Ontwikkelingsorganisaties
  • VVV
  • en meer…

De voordelen voor uw organisatie

Verhoogde efficiëntie

Door het boekingsproces te automatiseren wordt er tijd en geld bespaard en wordt het aantal menselijke fouten, zoals dubbele boekingen, verminderd.

Betere service

Het rechtstreeks boeken van afspraken op elk moment voorkomt een hoop communicatie over en weer. Self-service heeft doorgaans de voorkeur in de digitale wereld van vandaag.

Minder no-shows

Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste afspraken aanzienlijk en zorgen ervoor dat uw organisatie op maximale capaciteit draait.