Online afsprakenplanning voor buurtverenigingen & vrijwilligerswerk
Onze gratis abonnementen zijn blijvend gratis.
Afspraak- en bijeenkomstplanning gemakkelijk en stressvrij gemaakt
Pas onze service aan uw planningsbehoefte aan, bijv. beschikbaarheid van mensen en kamers combineren in één planning, wachtlijsten opstellen, prijsregels definiëren etc.
Werkt gemakkelijk samen met veel agendaprogramma’s, betalings- en SMS-providers.
Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de grootte van uw bedrijf.


Ons afspraak- en reserveringssysteem is speciaal ontworpen voor buurtverenigingen & vrijwilligerswerk
Laat vrijwilligers zelf boekingen maken en, indien gewenst, ook annuleren of verzetten
Alles was u nodig heeft zoals tijdsblokken vaststellen of het aantal benodigde vrijwilligers per hulpvraag beheren
Pas de layout volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig heeft voor een reservering, zoals vaardigheden, interesses of beschikbare middelen
Voeg een boekingsknop toe aan uw website, email-handtekening, Instagram en meer
Zorg dat afspraken en wijzigingen per email bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen “no shows”
Stel aangepaste afspraakduur in, geef op welke informatie gebruikers moeten invullen, specificeer de locatie van gebeurtenissen, enz.
Medewerkers kunnen een aparte login krijgen en gebruikers kunnen ingedeeld worden in groepen met verschillende toegang en prijzen
Krijg inzicht in uw boekingen of exporteer ze naar een ander programma, zoals Excel
Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar
Voeg online planning eenvoudig toe aan uw website
Dit is wat onze klanten van ons vinden
SuperSaaS is super eenvoudig in te stellen en aan te passen. Het kostte alle druk van het personeel om afspraken te moeten maken en nu kunnen we allemaal afspraken op het schema tegelijkertijd maken.
- Non-profitorganisaties
- Liefdadigheidsstichtingen
- Gemeenschapscentra
- Dierenasielen en reddingsorganisaties
- Daklozenopvangcentra
- Voedselbanken en pantry’s
- Milieubeschermingsgroepen
- Jeugdmentorschapsprogramma’s
- Ouderenzorg Voorzieningen
- Vrijwilligersprogramma’s in ziekenhuizen of gezondheidszorg
- Bijlesprogramma’s voor begeleiding of onderwijs
- Rampenhulporganisaties
- Huisvestingsinitiatieven
- Culturele en kunstorganisaties
- Gemeenschapstuinen of stadslandbouwprojecten
- en meer…
Integreer uw agenda met uw favoriete apps en diensten
Ook zonder programmeerervaring kunt u gemakkelijk SuperSaaS integreren met uw bestaande apps en diensten
De voordelen voor uw organisatie
Verhoogde efficiëntie
Door het boekingsproces te automatiseren wordt er tijd en geld bespaard en wordt het aantal menselijke fouten, zoals dubbele boekingen, verminderd.
Betere service
Het rechtstreeks boeken van afspraken op elk moment voorkomt een hoop communicatie over en weer. Self-service heeft doorgaans de voorkeur in de digitale wereld van vandaag.
Minder no-shows
Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste afspraken aanzienlijk en zorgen ervoor dat uw bedrijf op maximale capaciteit draait.