De flexibele online afsprakensoftware voor gemeentes
Gratis abonnementen zijn blijvend gratis.
Afspraak- en bijeenkomstplanning gemakkelijker voor u en uw gemeente
Beheer efficiënt het plannen van diensten van de gemeente, zoals het reserveren van openbare ruimtes, afvalinzameling en inschrijvingen voor lokale evenementen. Pas formulieren aan voor vergunningen, licenties en andere aanvragen.
Synchroniseer automatisch reserveringen met agenda-apps. Maak gebruik van online betalingsmogelijkheden voor servicekosten en gebruik sms of e-mail voor afsprakenbevestigingen en herinneringen.
Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de behoeften van uw gemeente.
De mogelijkheden van ons afspraak- en reserveringssysteem voor gemeentes
Laat ze zelf boeken
Laat bezoekers of deelnemers zelf afspraken maken en, indien gewenst, ook annuleren of verzetten
Past zich aan uw organisatie aan
Alles wat u nodig heeft voor gemeentes zoals het definiëren van tijdslots, toewijzen van vergaderruimtes en het beheren van gelijktijdige vergaderingen
Aanpasbaar uiterlijk en formulieren
Pas de layout volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig hebt als onderdeel van een reservering, zoals te behandelen vraagstukken
Voeg toe aan uw website
Integreer uw agenda op uw eigen website, bijvoorbeeld via JavaScript of WordPress-plug-in en stem deze af op uw huisstijl
Automatisch bevestigen en herinneren
Zorg dat afspraken en wijzigingen per e-mail bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen “no-shows”
Alles is aan te passen
Stel aangepaste afspraakduur in, geef op welke informatie gebruikers moeten invullen, specificeer de locatie van vergaderingen, enz.
Gebruikersgroepen
Medewerkers kunnen een aparte login krijgen en gebruikers kunnen ingedeeld worden in groepen met verschillende toegang en prijzen
Rapportages en analyse
Krijg inzicht in uw boekingen of exporteer ze naar een ander programma, zoals Excel
Veiligheid & betrouwbaarheid
Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar
Waarom gemeenten online boeken voor evenementen en afspraken omarmen
Bied 24/7 online-inschrijving voor evenementen van de gemeente
Vereenvoudig het proces van inschrijven voor lokale evenementen, vergaderingen en hoorzittingen van de gemeente of overheidsdienst, met een naadloze online boekingservaring. Laat raadsleden en inwoners zichzelf gemakkelijk inschrijven, wat uw team tijd scheelt en deelname verhoogt.
- Flexibele planning: bied zowel inschrijving voor evenementen als het boeken van individuele afspraken aan.
- Hogere efficiëntie: voorkom fouten en tijdverspilling door het automatiseren van de evenementenplanning.
- Capaciteitsbeheer: beheer gemakkelijk het aantal deelnemers per sessie om overbezetting te voorkomen.
Vergroot het bereik van uw lokale evenementen
Laat het systeem het werk doen en ontdek nieuwe mogelijkheden voor de organisatie van evenementen van de gemeente.
- Onbeperkt aantal evenementen: organiseer en beheer agenda’s voor alle evenementen van de gemeente of overheidsdienst zonder extra kosten.
- Verminder no-shows: stuur automatische bevestigingen en herinneringen om de aanwezigheid te verhogen.
- Inzicht in deelnemersaantallen: verkrijg inzicht in de te verwachten opkomst en exporteer de gegevens voor verdere analyse of om te printen.
- Virtuele bijeenkomsten: verstuur automatisch links voor online diensten als Zoom en Google Meet, om virtuele raadsvergaderingen of publieke fora te faciliteren.
Oplossingen op maat voor raadsvergaderingen
Ons systeem is over de jaren heen verbeterd op basis van uitgebreide feedback vanuit gemeentes en ander publieke instellingen, waardoor ons systeem gegarandeerd alle mogelijkheden heeft die u zoekt.
- Opslag van persoonsgegevens: verzamel gebruikersgegevens bij registratie, beslis welke gegevens zichtbaar zijn in uw agenda en sla alle informatie veilig op in overeenstemming met de AVG-regelgeving.
- Betrokkenheid achteraf: volg automatisch op met deelnemers door middel van bedankjes, enquêtes of aanvullende informatie.
- Annuleringen: stel duidelijke voorwaarden voor annuleringen door deelnemers om evenementen gevuld te houden.
Voeg online boeking eenvoudig toe aan uw website
Neem het niet van ons aan,
hoor het van onze klanten
- Provincieraden
- Gemeenteraden
- Dorpraden
- Buurtwerk
- Buurtraden
- Regionale Raden
- Stedelijke Raden
- en meer…
De ervaring van een vaste klant
Kate Dahl is een Amerikaanse carrièrecoach in Denemarken. Ze helpt mensen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Kate maakt sinds 2020 gebruik van SuperSaaS om online afspraken in te plannen.
Lees Kate’s verhaalIntegreer uw agenda met uw favoriete apps en diensten
Ook zonder programmeerervaring kunt u gemakkelijk SuperSaaS integreren met uw bestaande apps en diensten.
De voordelen voor uw gemeente
Verhoogde efficiëntie
Door het boekingsproces te automatiseren wordt er tijd en geld bespaard en wordt het aantal menselijke fouten, zoals dubbele boekingen, verminderd.
Betere service
Het rechtstreeks boeken van afspraken op elk moment voorkomt een hoop communicatie over en weer. Self-service heeft doorgaans de voorkeur in de digitale wereld van vandaag.
Minder no-shows
Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste afspraken aanzienlijk en zorgen ervoor dat uw gemeente op maximale capaciteit draait.
Veelgestelde vragen
De antwoorden waarvan u niet wist dat u ze nodig had
Algemene vragen
Wat onderscheidt SuperSaaS van de concurrentie?
SuperSaaS biedt meer functionaliteit dan andere systemen voor afsprakenplanning, dankzij de voortdurende verbeteringen die we de afgelopen 15 jaar hebben doorgevoerd op basis van feedback van klanten.Dit zorgt ervoor dat het meestal aansluit op uw huidige workflow, in plaats van dat u uw bedrijfsproces hoeft aan te passen aan het systeem.
Ons grote bereik betekent ook dat we onze kosten over een groot aantal klanten kunnen spreiden, wat resulteert in een betere prijs.
Moet ik mijn eigen website hebben?
SuperSaaS is naadloos te integreren in iedere site, maar als u (nog) geen website hebt kunt u ook direct de link naar een SuperSaaS agenda gebruiken. Deze kunt u dan aan uw e-mailhandtekening toevoegen, delen via WhatsApp, of op uw Facebook of Instagram-pagina zetten.Hebben jullie een mobiele app?
Wanneer u (of uw klanten) een agenda bezoekt met een mobiel apparaat, zoals een iPhone of Android, toont het systeem automatisch een versie die is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.
U kunt op het startscherm van een iPad of iPhone ook een icoontje naar uw agenda zetten. Zo ziet het eruit als een app, maar u hoeft niet naar de App Store te gaan om deze te downloaden. Zie mobiele apparaten voor meer informatie.
Kan ik SuperSaaS koppelen met andere agenda’s?
U kunt de beschikbaarheid van uw SuperSaaS-agenda laten afhangen van uw Google- of Outlook-agenda. SuperSaaS haalt alleen gegevens over uw beschikbaarheid op, wij downloaden geen afspraken.
Op deze manier kunt u gebruikers toestaan een afspraak te plannen in uw persoonlijke agenda, zonder dat die persoon toegang heeft tot andere gegevens in uw agenda.
Abonnementen en facturering
Is de gratis versie echt gratis?
SuperSaaS is volledig gratis te gebruiken en vereist hiervoor geen creditcardgegevens. De gratis versie heeft enkele beperkingen, waaronder een limiet van 50 afspraken en advertenties op de agendapagina.Details zijn te vinden bij onze prijzen. De gratis versie is blijvend beschikbaar voor privé- en niet-commercieel gebruik.
Kan ik overstappen naar een groter of kleiner abonnement?
U kunt op elk moment upgraden of downgraden, toekomstige betalingen worden automatisch aangepast. Als u het systeem een tijdje niet nodig heeft, kunt u zelfs terugschakelen naar de gratis versie en later een nieuw abonnement opstarten. Seizoensgebonden bedrijven hoeven zich dus alleen te abonneren tijdens het hoogseizoen.Wat gebeurt er als ik mijn boekingslimiet overschrijd?
Als u het maximale aantal toegestane afspraken bij uw abonnement overschrijdt, zal het systeem u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. U heeft dan drie dagen de tijd om het account te upgraden of het aantal afspraken te verminderen (stuur ons gerust een e-mail als u meer tijd nodig heeft).
We zullen uw toekomstige afspraken nooit verwijderen. Als u na drie dagen nog steeds uw limiet overschrijdt, accepteert het systeem geen nieuwe afspraken meer totdat de situatie is verholpen. Alle overige functionaliteit blijft ongewijzigd. U en uw gebruikers kunnen dus nog steeds afspraken bekijken en bestaande afspraken wijzigen.
Brengt u kosten in rekening als gebruikers betalen bij een afspraak?
Als u wilt dat klanten vooraf betalen voor afspraken, kunt u gebruik maken van het geïntegreerde online betalingssysteem. U kunt kiezen uit verschillende betaalproviders, zoals PayPal of Mollie of zelfs een combinatie van meerdere aanbieders tegelijk. Ze sturen betalingen rechtstreeks naar uw bankrekening, waarvan zij de kosten voor hun service vanaf trekken. Het geld gaat niet via SuperSaaS; wij rekenen hiervoor geen kosten.
Het is ook mogelijk om het ingebouwde kredietsysteem te gebruiken, waarbij klanten vooraf krediet kopen die ze vervolgens gebruiken om afspraken te boeken.
Meer informatie is te vinden in onze documentatie.