Online reserveringssysteem voor danslessen
Gratis abonnementen zijn blijvend gratis.
Maakt het boeken van dansles gemakkelijk
Plan individuele lessen, groepslessen en speciale dansprogramma’s. Pas duur van de les en dansstijlen aan op de behoeften van de klant.
Houd uw planning gesynchroniseerd met uw agenda om dubbele boekingen te voorkomen. Maak gebruik van online betaalopties voor lesgeld en gebruik sms of e-mail voor lesbevestigingen en herinneringen.
Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de behoeften van uw dansstudio. Betaalde plannen bevatten alle functies.
De mogelijkheden van ons afspraak- en reserveringssysteem voor danslessen
Laat ze zelf boeken
Laat klanten zelf boekingen maken en, indien gewenst, ook annuleren of verzetten
Past zich aan uw organisatie aan
Alle functionaliteit die u nodig heeft als dansschooleigenaar, zoals het matchen van roosters van instructeurs met lesboekingen
Aanpasbaar uiterlijk en formulieren
Pas de lay-out volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig heeft als onderdeel van een boeking, zoals eerdere ervaring of specifieke wensen
Voeg toe aan uw website
Integreer uw agenda op uw eigen website, bijvoorbeeld via JavaScript of WordPress-plug-in en stem deze af op uw huisstijl
Automatisch bevestigen en herinneren
Zorg dat afspraken en wijzigingen per e-mail bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen “no-shows”
Uw bedrijf, uw regels
Het systeem is flexibel genoeg om zich aan uw bedrijfsproces aan te passen, in plaats van andersom
Diverse betalingsmogelijkheden
Laat klanten vooraf betalen, tijdens het boeken, of stuur een factuur achteraf
Koppel met andere agenda’s
Laat de beschikbaarheid van personeel afhangen van een andere agenda, zoals hun persoonlijke Google of Outlook agenda of combineer roosters in één agenda
Alles is aan te passen
Zet klanten op een wachtlijst, stel een buffertijd in, maak herhaalafspraken, etc.
Gebruikersgroepen
Voeg individuele agenda’s toe voor meerdere instructeurs, elk met hun eigen login, allemaal verbonden aan één account. Beperk de toegang van klanten tot specifieke roosters via gebruikersgroepen
Rapportages en analyse
Krijg inzicht in uw boekingen of exporteer ze naar een ander programma, zoals Excel
Veiligheid & betrouwbaarheid
Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar
Waarom veel dansscholen online afspraken aanbieden
Uw klanten kunnen 24/7 online sessies boeken
Met online reserveringssoftware kunnen nieuwe of bestaande klanten eenvoudig een afspraak met u maken op elk moment. Dit bespaart tijd en zorgt ervoor dat uw agenda gevuld is zonder de gebruikelijke moeite van handmatige boeking.
- Verhoog tevredenheid: laat klanten afspraken boeken en verzetten wanneer het hen het beste uitkomt.
- Reduceer no-shows: stuur automatisch boekingsbevestigingen en herinneringen kort voor de gereserveerde tijd.
- Terugkerende boekingen: gebruik het systeem voor enkele reserveringen of voor een reeks sessies tegelijk.
Een verscheidenheid aan commerciële mogelijkheden
Laat het systeem de betaling vooraf regelen, maar ontdek ook nieuwe commerciële kansen.
- Flexibele betalingen: bied betaling bij boeking aan of verkoop creditpakketten. Het is ook mogelijk om achteraf automatisch een factuur te sturen, via uw eigen betalingsprovider.
- Prijsregels: pas prijsregels toe zodat leden gratis kunnen boeken of krediet kunnen gebruiken en niet-leden vooraf betalen, of stel piek- en daluren tarieven in.
- Promoties: trek nieuwe klanten aan door uw eigen kortingsbonnen en promotieaanbiedingen te creëren (bijv. “Eerste les gratis” of “Boek 10, krijg 1 gratis”).
- Aanvullende diensten: voeg een vervolgkeuzemenu toe aan uw planning om andere of extra diensten zoals dansworkshops, kostuumverhuur, etc. aan te bieden om uw omzet te verhogen.
Ideaal voor dansinstructeurs
Veel van onze klanten runnen ook dansscholen. Op basis van hun feedback hebben we in de loop der jaren functies geoptimaliseerd en toegevoegd, zodat het systeem nu aan elke planningsbehoefte van uw bedrijf voldoet.
- Follow-ups: stuur automatisch aangepaste choreografie- of oefenplannen na elke sessie als een opvolgingsmail/-sms.
- Annuleringen beheren: bepaal of en hoe ver van tevoren reserveringen voor een sessie kunnen worden gewijzigd of geannuleerd zonder uw betrokkenheid.
- Directe boeking: gebruik QR-codes op visitekaartjes of promotiemateriaal om het boekingsproces voor klanten te vereenvoudigen.
Voeg online boeking eenvoudig toe aan uw website
Neem het niet van ons aan,
hoor het van onze klanten
- Balletlessen
- Hiphop trainingen
- Salsalessen
- Jazzlessen
- Tapdansen
- Ballroomdansen
- en meer…
De ervaring van een vaste klant
Kate Dahl is een Amerikaanse carrièrecoach in Denemarken. Ze helpt mensen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Kate maakt sinds 2020 gebruik van SuperSaaS om online afspraken in te plannen.
Lees Kate’s verhaalIntegreer uw agenda met uw favoriete apps en diensten
Ook zonder programmeerervaring kunt u gemakkelijk SuperSaaS integreren met uw bestaande apps en diensten.
De voordelen voor uw dansstudio
Verhoogde efficiëntie
Door het boekingsproces te automatiseren wordt er tijd en geld bespaard en wordt het aantal menselijke fouten, zoals dubbele boekingen, verminderd.
Betere service
Het rechtstreeks boeken van afspraken op elk moment voorkomt een hoop communicatie over en weer. Self-service heeft doorgaans de voorkeur van klanten in de digitale wereld van vandaag.
Minder no-shows
Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste afspraken aanzienlijk en zorgen ervoor dat uw bedrijf op maximale capaciteit draait.
Veelgestelde vragen
De antwoorden waarvan u niet wist dat u ze nodig had
Algemene vragen
Wat onderscheidt SuperSaaS van de concurrentie?
SuperSaaS biedt meer functionaliteit dan andere systemen voor afsprakenplanning, dankzij de voortdurende verbeteringen die we de afgelopen 15 jaar hebben doorgevoerd op basis van feedback van klanten.Dit zorgt ervoor dat het meestal aansluit op uw huidige workflow, in plaats van dat u uw bedrijfsproces hoeft aan te passen aan het systeem.
Ons grote bereik betekent ook dat we onze kosten over een groot aantal klanten kunnen spreiden, wat resulteert in een betere prijs.
Moet ik mijn eigen website hebben?
SuperSaaS is naadloos te integreren in iedere site, maar als u (nog) geen website hebt kunt u ook direct de link naar een SuperSaaS agenda gebruiken. Deze kunt u dan aan uw e-mailhandtekening toevoegen, delen via WhatsApp, of op uw Facebook of Instagram-pagina zetten.Hebben jullie een mobiele app?
Wanneer u (of uw klanten) een agenda bezoekt met een mobiel apparaat, zoals een iPhone of Android, toont het systeem automatisch een versie die is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.
U kunt op het startscherm van een iPad of iPhone ook een icoontje naar uw agenda zetten. Zo ziet het eruit als een app, maar u hoeft niet naar de App Store te gaan om deze te downloaden. Zie mobiele apparaten voor meer informatie.
Kan ik SuperSaaS koppelen met andere agenda’s?
U kunt de beschikbaarheid van uw SuperSaaS-agenda laten afhangen van uw Google- of Outlook-agenda. SuperSaaS haalt alleen gegevens over uw beschikbaarheid op, wij downloaden geen afspraken.
Op deze manier kunt u gebruikers toestaan een afspraak te plannen in uw persoonlijke agenda, zonder dat die persoon toegang heeft tot andere gegevens in uw agenda.
Abonnementen en facturering
Is de gratis versie echt gratis?
SuperSaaS is volledig gratis te gebruiken en vereist hiervoor geen creditcardgegevens. De gratis versie heeft enkele beperkingen, waaronder een limiet van 50 afspraken en advertenties op de agendapagina.Details zijn te vinden bij onze prijzen. De gratis versie is blijvend beschikbaar voor privé- en niet-commercieel gebruik.
Kan ik overstappen naar een groter of kleiner abonnement?
U kunt op elk moment upgraden of downgraden, toekomstige betalingen worden automatisch aangepast. Als u het systeem een tijdje niet nodig heeft, kunt u zelfs terugschakelen naar de gratis versie en later een nieuw abonnement opstarten. Seizoensgebonden bedrijven hoeven zich dus alleen te abonneren tijdens het hoogseizoen.Wat gebeurt er als ik mijn boekingslimiet overschrijd?
Als u het maximale aantal toegestane afspraken bij uw abonnement overschrijdt, zal het systeem u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. U heeft dan drie dagen de tijd om het account te upgraden of het aantal afspraken te verminderen (stuur ons gerust een e-mail als u meer tijd nodig heeft).
We zullen uw toekomstige afspraken nooit verwijderen. Als u na drie dagen nog steeds uw limiet overschrijdt, accepteert het systeem geen nieuwe afspraken meer totdat de situatie is verholpen. Alle overige functionaliteit blijft ongewijzigd. U en uw gebruikers kunnen dus nog steeds afspraken bekijken en bestaande afspraken wijzigen.
Brengt u kosten in rekening als gebruikers betalen bij een afspraak?
Als u wilt dat klanten vooraf betalen voor afspraken, kunt u gebruik maken van het geïntegreerde online betalingssysteem. U kunt kiezen uit verschillende betaalproviders, zoals PayPal of Mollie of zelfs een combinatie van meerdere aanbieders tegelijk. Ze sturen betalingen rechtstreeks naar uw bankrekening, waarvan zij de kosten voor hun service vanaf trekken. Het geld gaat niet via SuperSaaS; wij rekenen hiervoor geen kosten.
Het is ook mogelijk om het ingebouwde kredietsysteem te gebruiken, waarbij klanten vooraf krediet kopen die ze vervolgens gebruiken om afspraken te boeken.
Meer informatie is te vinden in onze documentatie.