Online boekingssysteem voor groepen & evenementen
Gratis abonnementen zijn blijvend gratis.
Eenvoudig boeken van groepsbijeenkomsten en evenementen
Ons platform blinkt uit in het beheren van uiteenlopende soorten groepsactiviteiten en evenementen. Of het nu gaat om het organiseren van grote bijeenkomsten, evenementen of seminars, onze dienst kan worden aangepast aan de specifieke vereisten.
Koppel bijvoorbeeld uw agenda met andere agenda-applicaties, zodat organisatoren op de hoogte blijven op hun mobiele apparaten.
Eenvoudig, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de behoeften van uw bedrijf of organisatie
SuperSaaS werkt voor elke groepsbijeenkomst of evenement
Professionele & Informele Evenementen
Entertainment & Reizen
Onderwijs
Functies van onze software voor het boeken van groepsevenementen
Laat ze zelf boeken
Bespaar tijd door vooraf te definiëren of en wanneer groepsleden of deelnemers aanwezigheid kunnen boeken of wijzigen zonder uw betrokkenheid
Past zich aan uw organisatie aan
Alle functionaliteit die u zoekt bij diensten aan groepen en evenementen, zoals het beheren van de beschikbaarheid van personeelsleden, verkopers of zelfs onderaannemers die betrokken zijn bij de uitvoering van het evenement
Aanpasbaar uiterlijk en formulieren
Pas de lay-out volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig heeft als onderdeel van een boeking, zoals dieetbeperkingen of voedselvoorkeuren
Voeg toe aan uw website
Integreer uw evenementenagenda op uw eigen (responsieve) website, bijv. via JavaScript of WordPress-plugin en stem af op uw branding
Automatisch bevestigen en herinneren
Zorg dat afspraken en wijzigingen per e-mail bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen “no-shows”
Uw bedrijf, uw regels
Het systeem is flexibel genoeg om zich aan uw bedrijfsproces aan te passen, in plaats van andersom
Diverse betalingsmogelijkheden
Vraag klanten om te betalen op het moment van boeken, gebruik het kredietsysteem, of stuur achteraf een factuur via uw eigen betaalprovider
Koppel met andere agenda’s
Synchroniseer met uw Google of Outlook Agenda om dubbele afspraken te voorkomen
Alles is aan te passen
Voeg deelnemers toe aan een wachtlijst, voeg buffertijd toe, creëer terugkerende afspraken
Gebruikersgroepen
Medewerkers kunnen een aparte login krijgen en gebruikers kunnen ingedeeld worden in groepen met verschillende toegang en prijzen
Rapportages en analyse
Krijg inzicht in uw boekingen of exporteer ze naar een ander programma, zoals Excel
Veiligheid & betrouwbaarheid
Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar
Waarom evenementenorganisatoren kiezen voor online boeking
Deelnemers boeken online 24/7 evenementen en groepsbijeenkomsten
Bied een moeiteloze online planning voor uw evenementen, seminars of workshops, waardoor deelnemers zich kunnen registreren wanneer het hen uitkomt. Stroomlijn uw evenementenplanningsproces, bespaar tijd en zorg ervoor dat uw evenementen volgeboekt zijn.
- Bespaar tijd: automatiseer het boekings- en registratieproces om zo meer te kunnen focussen op de inhoud van het evenement en minder op administratieve taken.
- Minimaliseer no-shows: verstuur automatische bevestigingen en herinneringen voor een hoog aanwezigheidspercentage.
- Flexibele planning: maak verschillende agenda’s aan voor evenementenregistratie, voor inschrijving voor sessies met een maximum aantal deelnemers of voor een-op-een afspraken.
- Capaciteitsbeheer: beheer de deelnemerslimieten voor elke sessie, zodat evenementen onder- noch overboekt zijn.
- Bezettingsgraad: zorg voor hoge bezetting door automatisch plekken aan te bieden aan deelnemers op de wachtlijst zodra deze beschikbaar komen.
Vind nieuwe commerciële mogelijkheden
Vraag betaling vooraf terwijl u nieuwe mogelijkheden voor groei en betrokkenheid ontdekt via uw evenementen.
- Vooruitbetalingen: voorkom rompslomp door op het moment van boeking betaling te accepteren of door automatisch een factuur te versturen via een externe partij.
- Pakketten: bied pakketten met credits aan voor het boeken van meerdere evenementen of sessies over een langere periode
- Dynamische prijsstelling: implementeer prijsstrategieën voor populaire evenementen of last minute boekingen.
- Speciale aanbiedingen: trek nieuwe of juist terugkerende deelnemers aan met promoties (bijv. de derde boeking gratis of vroegboekkorting).
- Cross-selling: promoot andere evenementen, merchandise of diensten bij deelnemers tijdens het boekingsproces.
Ideaal voor groepsbijeenkomsten en evenementen
Dankzij feedback van andere klanten sluit ons platform uitstekend aan bij wat er nodig is voor groeps- en evenementenregistratie, voor een naadloze ervaring voor zowel organisatoren als deelnemers.
- Onbeperkte evenementen: organiseer en beheer agenda’s voor zoveel evenementen als u wilt, zonder extra kosten per agenda of aantal medewerkers. De prijs is enkel afhankelijk van het aantal boekingen voor een toekomstig evenement
- Deelnemersinformatie: verzamel essentiële bezoekersgegevens bij registratie en exporteer de gegevens om deelname te analyseren of naambadges te printen.
- Nazorg: verstuur automatisch bedankberichten of enquêtes om deelnemers na het evenement betrokken te houden en feedback te verzamelen.
- Annuleringsbeleid: stel voorwaarden voor wanneer deelnemers hun registraties kunnen annuleren, om last minute afzeggingen te voorkomen.
Voeg online boeking eenvoudig toe aan uw website
Neem het niet van ons aan,
hoor het van onze klanten
- Concerten
- Liefdadigheidsevenementen
- Kerkbijeenkomsten
- Gemeenschapscentra
- Jeugdmentorprogramma’s
- Ouderenzorg
- Vrijwilligersprogramma’s in de gezondheidszorg
- Organisaties voor rampenbestrijding
- Culturele projecten
- Gemeenschapstuinen
- en meer…
De ervaring van een vaste klant
Kate Dahl is een Amerikaanse carrièrecoach in Denemarken. Ze helpt mensen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Kate maakt sinds 2020 gebruik van SuperSaaS om online afspraken in te plannen.
Lees Kate’s verhaalIntegreer uw agenda met uw favoriete apps en diensten
Ook zonder programmeerervaring kunt u gemakkelijk SuperSaaS integreren met uw bestaande apps en diensten.
De voordelen voor uw bedrijf
Verhoogde efficiëntie
Het automatiseren van het boekingsproces elimineert de noodzaak voor iemand om handmatig telefoontjes aan te nemen en agenda’s te coördineren, wat tijd bespaart en menselijke fouten zoals overboeking vermindert.
Betere service
Het rechtstreeks boeken van afspraken op elk moment voorkomt een hoop communicatie over en weer. Self-service heeft doorgaans de voorkeur van klanten in de digitale wereld van vandaag.
Minder no-shows
Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste afspraken aanzienlijk en zorgen ervoor dat uw bedrijf op maximale capaciteit draait.
Veelgestelde vragen
De antwoorden waarvan u niet wist dat u ze nodig had
Algemene vragen
Wat onderscheidt SuperSaaS van de concurrentie?
SuperSaaS biedt meer functionaliteit dan andere systemen voor afsprakenplanning, dankzij de voortdurende verbeteringen die we de afgelopen 15 jaar hebben doorgevoerd op basis van feedback van klanten.Dit zorgt ervoor dat het meestal aansluit op uw huidige workflow, in plaats van dat u uw bedrijfsproces hoeft aan te passen aan het systeem.
Ons grote bereik betekent ook dat we onze kosten over een groot aantal klanten kunnen spreiden, wat resulteert in een betere prijs.
Moet ik mijn eigen website hebben?
SuperSaaS is naadloos te integreren in iedere site, maar als u (nog) geen website hebt kunt u ook direct de link naar een SuperSaaS agenda gebruiken. Deze kunt u dan aan uw e-mailhandtekening toevoegen, delen via WhatsApp, of op uw Facebook of Instagram-pagina zetten.Hebben jullie een mobiele app?
Wanneer u (of uw klanten) een agenda bezoekt met een mobiel apparaat, zoals een iPhone of Android, toont het systeem automatisch een versie die is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.
U kunt op het startscherm van een iPad of iPhone ook een icoontje naar uw agenda zetten. Zo ziet het eruit als een app, maar u hoeft niet naar de App Store te gaan om deze te downloaden. Zie mobiele apparaten voor meer informatie.
Kan ik SuperSaaS koppelen met andere agenda’s?
U kunt de beschikbaarheid van uw SuperSaaS-agenda laten afhangen van uw Google- of Outlook-agenda. SuperSaaS haalt alleen gegevens over uw beschikbaarheid op, wij downloaden geen afspraken.
Op deze manier kunt u gebruikers toestaan een afspraak te plannen in uw persoonlijke agenda, zonder dat die persoon toegang heeft tot andere gegevens in uw agenda.
Abonnementen en facturering
Is de gratis versie echt gratis?
SuperSaaS is volledig gratis te gebruiken en vereist hiervoor geen creditcardgegevens. De gratis versie heeft enkele beperkingen, waaronder een limiet van 50 afspraken en advertenties op de agendapagina.Details zijn te vinden bij onze prijzen. De gratis versie is blijvend beschikbaar voor privé- en niet-commercieel gebruik.
Kan ik overstappen naar een groter of kleiner abonnement?
U kunt op elk moment upgraden of downgraden, toekomstige betalingen worden automatisch aangepast. Als u het systeem een tijdje niet nodig heeft, kunt u zelfs terugschakelen naar de gratis versie en later een nieuw abonnement opstarten. Seizoensgebonden bedrijven hoeven zich dus alleen te abonneren tijdens het hoogseizoen.Wat gebeurt er als ik mijn boekingslimiet overschrijd?
Als u het maximale aantal toegestane afspraken bij uw abonnement overschrijdt, zal het systeem u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. U heeft dan drie dagen de tijd om het account te upgraden of het aantal afspraken te verminderen (stuur ons gerust een e-mail als u meer tijd nodig heeft).
We zullen uw toekomstige afspraken nooit verwijderen. Als u na drie dagen nog steeds uw limiet overschrijdt, accepteert het systeem geen nieuwe afspraken meer totdat de situatie is verholpen. Alle overige functionaliteit blijft ongewijzigd. U en uw gebruikers kunnen dus nog steeds afspraken bekijken en bestaande afspraken wijzigen.
Brengt u kosten in rekening als gebruikers betalen bij een afspraak?
Als u wilt dat klanten vooraf betalen voor afspraken, kunt u gebruik maken van het geïntegreerde online betalingssysteem. U kunt kiezen uit verschillende betaalproviders, zoals PayPal of Mollie of zelfs een combinatie van meerdere aanbieders tegelijk. Ze sturen betalingen rechtstreeks naar uw bankrekening, waarvan zij de kosten voor hun service vanaf trekken. Het geld gaat niet via SuperSaaS; wij rekenen hiervoor geen kosten.
Het is ook mogelijk om het ingebouwde kredietsysteem te gebruiken, waarbij klanten vooraf krediet kopen die ze vervolgens gebruiken om afspraken te boeken.
Meer informatie is te vinden in onze documentatie.