Online boekingssysteem voor afspraken en vergaderingen
Gratis abonnementen zijn blijvend gratis.
Gemakkelijk online afspraken plannen
Ons platform is flexibel genoeg om aan de specifieke behoeften van uw bedrijf of organisatie te voldoen. Of u nu een-op-een bijeenkomsten, virtuele teamvergaderingen of groepsbijeenkomsten coördineert, onze dienst kan er altijd op worden aangepast.
Eenvoudig verbinden met een breed scala aan agenda-applicaties, zodat iedereen op de hoogte blijft zonder de rompslomp van handmatige updates.
Simpel, op gebruik gebaseerd abonnement dat mee kan groeien met de behoeften van uw bedrijf of organisatie
SuperSaaS werkt voor elk soort afspraak of vergadering
Mogelijkheden van ons boekingssysteem voor afspraken en vergaderingen
Laat ze zelf boeken
Bespaar tijd door vooraf te definiëren hoe en wanneer klanten of bezoekers afspraken of vergaderingen in uw agenda kunnen boeken of verzetten zonder uw betrokkenheid
Past zich aan uw organisatie aan
Alle functionaliteit die u nodig heeft voor vergaderingen, zoals het automatisch toevoegen van een Zoom- of Google Meet-link aan de vergadering
Aanpasbaar uiterlijk en formulieren
Pas de lay-out volledig aan en vraag specifieke informatie die u nodig heeft als onderdeel van een boeking, zoals te bespreken onderwerpen
Voeg toe aan uw website
Integreer uw agenda op uw eigen website, bijvoorbeeld via JavaScript of WordPress-plug-in en stem deze af op uw huisstijl
Automatisch bevestigen en herinneren
Zorg dat afspraken en wijzigingen per e-mail bevestigd worden. Herinneringen per e-mail of sms voorkomen “no-shows”
Uw bedrijf, uw regels
Het systeem is flexibel genoeg om zich aan uw bedrijfsproces aan te passen, in plaats van andersom
Diverse betalingsmogelijkheden
Laat klanten vooraf betalen, tijdens het boeken, of stuur een factuur achteraf
Koppel met andere agenda’s
Synchroniseer met uw Google of Outlook Agenda om dubbele afspraken te voorkomen
Alles is aan te passen
Voeg deelnemers toe aan een wachtlijst, voeg buffertijd toe, creëer terugkerende afspraken
Gebruikersgroepen
Medewerkers kunnen een aparte login krijgen en gebruikers kunnen ingedeeld worden in groepen met verschillende toegang en prijzen
Rapportages en analyse
Krijg inzicht in uw boekingen of exporteer ze naar een ander programma, zoals Excel
Veiligheid & betrouwbaarheid
Uw gegevens zijn veilig opgeslagen en voldoen aan de AVG-wetgeving, de service is 24/7 beschikbaar
Voordelen van een afspraken boekingssysteem
Efficiëntie bij het boeken van afspraken
Een groot voordeel van een afsprakenboekingssysteem is natuurlijk de tijd die wordt bespaard bij het boeken van afspraken. Het stelt bedrijven en personen in staat om vergaderingen te plannen zonder de rompslomp van heen-en-weer e-mailen, waardoor administratieve overhead wordt verminderd.
- Efficiëntie: stroomlijn het maken en wijzigen van afspraken, laat gebruikers bijvoorbeeld zelf een afspraak verschuiven.
- Annuleringsbeleid: stel uw eigen voorwaarden in voor zo min mogelijk no-shows en late annuleringen.
- Buffertijd: voeg automatisch buffertijden tussen afspraken toe om voor te bereiden op aankomende afspraken.
Centraal bijhouden van informatie
Een ander voordeel is het opslaan van alle afspraakdetails op één plaats, toegankelijk op elk moment.
- Toegankelijkheid: toegang tot alle afspraakdetails vanaf elk apparaat, voor meer flexibiliteit en gemak
- Integratie: naadloze integratie met andere tools zoals agenda’s en e-mail voor overzichtelijk beheer van uw afspraken.
- Foutloos: verminder handmatige invoerfouten door het planningsproces te automatiseren.
Ideaal voor afspraken plannen
Ons systeem heeft verscheidene functies die in de loop der jaren zijn geoptimaliseerd op basis van feedback van klanten. Hierdoor biedt ons systeem gegarandeerd alle mogelijkheden die u zoekt.
- Meerdere kalenders: plan een afspraak over meerdere agenda’s binnen een team van mensen zodat iedereen aanwezig kan zijn.
- Virtuele vergaderingen: stuur automatisch links voor virtuele vergaderingen via platforms zoals Google Meet of Zoom.
- Meldingen: stuur boekingsbevestigingen en herinneringen automatisch om no-shows te verminderen.
Voeg online boeking eenvoudig toe aan uw website
Neem het niet van ons aan,
hoor het van onze klanten
- Teamvergaderingen
- Bedrijfsvergaderingen
- Huisbezichtigingen
- Interviews
- Sollicitatiegesprekken
- Coachingsgesprekken
- Online vergaderingen
- Verkoopgesprekken
- en meer…
De ervaring van een vaste klant
Kate Dahl is een Amerikaanse carrièrecoach in Denemarken. Ze helpt mensen die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging. Kate maakt sinds 2020 gebruik van SuperSaaS om online afspraken in te plannen.
Lees Kate’s verhaalIntegreer uw agenda met uw favoriete apps en diensten
Ook zonder programmeerervaring kunt u gemakkelijk SuperSaaS integreren met uw bestaande apps en diensten.
De voordelen voor uw bedrijf
Verhoogde efficiëntie
Door het boekingsproces te automatiseren wordt er tijd en geld bespaard en wordt het aantal menselijke fouten, zoals dubbele boekingen, verminderd.
Betere service
Het rechtstreeks boeken van afspraken op elk moment voorkomt een hoop communicatie over en weer. Self-service heeft doorgaans de voorkeur in de digitale wereld van vandaag.
Minder no-shows
Automatische herinneringen via e-mail of sms verminderen het aantal vergeten of gemiste afspraken aanzienlijk en zorgen ervoor dat uw bedrijf op maximale capaciteit draait.
Veelgestelde vragen
De antwoorden waarvan u niet wist dat u ze nodig had
Algemene vragen
Wat onderscheidt SuperSaaS van de concurrentie?
SuperSaaS biedt meer functionaliteit dan andere systemen voor afsprakenplanning, dankzij de voortdurende verbeteringen die we de afgelopen 15 jaar hebben doorgevoerd op basis van feedback van klanten.Dit zorgt ervoor dat het meestal aansluit op uw huidige workflow, in plaats van dat u uw bedrijfsproces hoeft aan te passen aan het systeem.
Ons grote bereik betekent ook dat we onze kosten over een groot aantal klanten kunnen spreiden, wat resulteert in een betere prijs.
Moet ik mijn eigen website hebben?
SuperSaaS is naadloos te integreren in iedere site, maar als u (nog) geen website hebt kunt u ook direct de link naar een SuperSaaS agenda gebruiken. Deze kunt u dan aan uw e-mailhandtekening toevoegen, delen via WhatsApp, of op uw Facebook of Instagram-pagina zetten.Hebben jullie een mobiele app?
Wanneer u (of uw klanten) een agenda bezoekt met een mobiel apparaat, zoals een iPhone of Android, toont het systeem automatisch een versie die is geoptimaliseerd voor mobiele apparaten.
U kunt op het startscherm van een iPad of iPhone ook een icoontje naar uw agenda zetten. Zo ziet het eruit als een app, maar u hoeft niet naar de App Store te gaan om deze te downloaden. Zie mobiele apparaten voor meer informatie.
Kan ik SuperSaaS koppelen met andere agenda’s?
U kunt de beschikbaarheid van uw SuperSaaS-agenda laten afhangen van uw Google- of Outlook-agenda. SuperSaaS haalt alleen gegevens over uw beschikbaarheid op, wij downloaden geen afspraken.
Op deze manier kunt u gebruikers toestaan een afspraak te plannen in uw persoonlijke agenda, zonder dat die persoon toegang heeft tot andere gegevens in uw agenda.
Abonnementen en facturering
Is de gratis versie echt gratis?
SuperSaaS is volledig gratis te gebruiken en vereist hiervoor geen creditcardgegevens. De gratis versie heeft enkele beperkingen, waaronder een limiet van 50 afspraken en advertenties op de agendapagina.Details zijn te vinden bij onze prijzen. De gratis versie is blijvend beschikbaar voor privé- en niet-commercieel gebruik.
Kan ik overstappen naar een groter of kleiner abonnement?
U kunt op elk moment upgraden of downgraden, toekomstige betalingen worden automatisch aangepast. Als u het systeem een tijdje niet nodig heeft, kunt u zelfs terugschakelen naar de gratis versie en later een nieuw abonnement opstarten. Seizoensgebonden bedrijven hoeven zich dus alleen te abonneren tijdens het hoogseizoen.Wat gebeurt er als ik mijn boekingslimiet overschrijd?
Als u het maximale aantal toegestane afspraken bij uw abonnement overschrijdt, zal het systeem u hiervan per e-mail op de hoogte stellen. U heeft dan drie dagen de tijd om het account te upgraden of het aantal afspraken te verminderen (stuur ons gerust een e-mail als u meer tijd nodig heeft).
We zullen uw toekomstige afspraken nooit verwijderen. Als u na drie dagen nog steeds uw limiet overschrijdt, accepteert het systeem geen nieuwe afspraken meer totdat de situatie is verholpen. Alle overige functionaliteit blijft ongewijzigd. U en uw gebruikers kunnen dus nog steeds afspraken bekijken en bestaande afspraken wijzigen.
Brengt u kosten in rekening als gebruikers betalen bij een afspraak?
Als u wilt dat klanten vooraf betalen voor afspraken, kunt u gebruik maken van het geïntegreerde online betalingssysteem. U kunt kiezen uit verschillende betaalproviders, zoals PayPal of Mollie of zelfs een combinatie van meerdere aanbieders tegelijk. Ze sturen betalingen rechtstreeks naar uw bankrekening, waarvan zij de kosten voor hun service vanaf trekken. Het geld gaat niet via SuperSaaS; wij rekenen hiervoor geen kosten.
Het is ook mogelijk om het ingebouwde kredietsysteem te gebruiken, waarbij klanten vooraf krediet kopen die ze vervolgens gebruiken om afspraken te boeken.
Meer informatie is te vinden in onze documentatie.